زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:28 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 387
نویسنده پیام
alireza2589
آنلاین

ارسال‌ها : 11
عضویت: 17 /2 /1396
محمد علیزاده: خدا من را از نقطه صفر موسیقی به اینجا رساند
محمد علیزاده چهار شب دیگر در تهران روی صحنه رفت.

به گزارش موسیقی ما، خواننده آلبوم «گفتم نرو» در ادامه اجراهای زنده‌اش، 8 سانس طی شب‌های 9، 10، 11 و 12 اردیبهشت 1396 به همت شرکت «ایران‌گام» و به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسینخانی» برای هواداران پرتعدادش به اجرای زنده پرداخت.

علیزاده که همزمان با کنسرتش، تصویری از گزارش روزنامه انگلیسی‌زبان فایننشنال تریبون درباره شکستن رکورد برگزاری کنسرت پس از انقلاب اسلامی را در صفحه شخصی‌اش درج کرده بود، درباره رسیدن به روزهای موفقیت گفت: «خوب می‌دانم همان خدایی که من را از نقطه‌ی صفر موسیقی به جایی که امروز هستم رسانده، اگر بخواهد می‌تواند من را به همان نقطه برگرداند. پس قدر این خدا را می‌دانم و همیشه او را شکر می‌کنم.» گزارش آن روزنامه به برگزاری بیش از 150 سانس کنسرت در تهران و شهرستان‌ها در سال 1395 اشاره داشت.

محمد علیزاده در کنسرت‌های اردیبهشت ماه، میزبان چهره‌های مختلفی از عرصه هنر و ورزش بود. وحید شمسایی، سید محمد موسوی، امیرحسین فشنگ‌چی، کمال کامیابی‌نیا و امیرحسین صادقی از جمله چهره‌های ورزشی و حجت اشرف‌زاده، میلاد ترابی، پوریا حیدری، بهنام بانی، ایمان قیاسی، ارسلان جعفری، زهره حمیدی، بهزاد محمدی و... از جمله میهمانان هنری این کنسرت‌ها بودند.

امیرحسین اویسی، اشکان موسوی، ایمان ذاکری، علی شهبازی، محمد شعبانی، علی پورنگهبان، بهمن میرزازاده، اشکان صدیق آذر و داوود اریکه، نوازندگانی هستند که محمد علیزاده را در اجراهایش همراهی می‌کنند و کیانوش علی‌محمدی نیز به عنوان هم‌خوان در ارکستر حضور دارد.
یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 14:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :