زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 355
نویسنده پیام
alireza2589
آنلاین

ارسال‌ها : 11
عضویت: 17 /2 /1396
خاطره‌بازی آنپلاگد رضا یزدانی در شب دیدار با طرفدارانش

«رضا یزدانی» همزمان با ایام نیمه‌شعبان پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه رفت. او طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت در سالن خانه همایش خیابان فرشته با سبک‌ و سیاق متفاوتی نسبت به اجراهای گذشته‌اش در تهران، کنسرت خود را برگزار کرد. این برنامه اجرای آنپلاگد قطعات رضا یزدانی بود و او آثار خاطره‌انگیز خود را با تنظیمی متفاوت روی صحنه برد. پیش از این برنامه هم او با تمامی مخاطبانش که بلیت کنسرت را تهیه کرده بودند از نزدیک دیدار کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت. همچنین از تمامی حاضرین با آبمیوه و چای و فینگرفود پذیرایی به عمل آمد و هرکدام بسته‌هایی شامل آلبوم‌ها و پوسترهای امضا شده توسط رضا یزدانی را هدیه گرفتند.

یزدانی در این کنسرت آثار خاطره‌انگیز خود را با تلفیق سازهایی نظیر پیانو، کاخن، کونگا، درامز، گیتار اسپانیش، گیتار آکوستیک و ساکسوفون روی صحنه برد و همین تنظیم جدید کارهای حال و هوای متفاوتی به کنسرت داده بود. چون در اجراهای این خواننده گیتار الکتریک و فضای موسیقی راک همیشه حضور پررنگی دارد و تجربه موسیقایی جدید او توانست مورد پسند دوستدارانش قرار بگیرد.

در این برنامه که از سلسله شب‌های مجموعه خانه همایش با محوریت برنامه‌های فرهنگی و هنری روی صحنه رفت چهره‌هایی نظیر مهتاب کرامتی، علی بوستان، نگار آذربایجانی، احسان عبدی‌پور، حمیدرضا صدر، امیر پوریا و الهام پاوه‌نژاد به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشتند.
سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 - 02:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :