loading...
موزیک ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
music-irooni بازدید : 7761 یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نظرات (0)


دانلود فیلم سلام بمبئی با لینک مستقیم

 

تاریخ اکران سلام بمبئی

۱۱ آذر ماه ۱۳۹۵

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

بهار۱۳۹۶

مدت زمان : ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

ژانر : عاشقانه

سال تولید : ۱۳۹۴

کارگردان : قربان محمدپور

نویسنده : قربان محمدپور

فیلم برداری : حسن پویا

امتیاز در سایت IMDB :          ۴٫۴/۱۰

بر اساس ۱۷۹ رای

 

تاریخ اکران در سینما  : ۱۳۹۵/۱۲/۱۲

 

بازیگران : محمدرضا گلزار ، بنیامین بهادری ، دیا میرزا ، بهروز چاهل ، گلشن گروور ، پونا مدیلون ، دالیپ تاهیل ، آمیتا پاچان ، شاهرخ خان ، اوم پوری  و جاوید جفری

 

 

خلاصه داستان : قصه ی عشق روایت های فراوان دارد ، اما اینبار قصه ی پسر دانشجوی ایرانی است که برای تحصیل رشته ی پزشکی به هند می رود و عاشق دختر ثروتمند هندی میشود که همکلاسی اوست ، این عشق ساده اما زیبا آغاز میشود ولی آن دو از بعد ماجرا خبر ندارند

 

 

دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی

خبر هایی که سلام بمبئی را به یکی از پر فروش ترین فیلم های سال تبدیل کرد :

در ابتدا گمانه زنی های زیادی مبنی بر بازی تعداد زیادی از بازیگران ایرانی در کنار محمد رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی میشد که در نهایت ستاره موسیقی پاپ بنیامین بهادری به این مجموعه پیوست و همبازی گلزار در این فیلم سینمایی شد .

 

دیا میرزا بازیگر نام آشنای بالیوود هم به جمع این دو پیوست تا بازار ستارگان سلام بمبئی بیش از پیش داغ تر شود . گفتنی است بنیامین در این فیلم نقش برادر گلزار را ایفا خواهد کرد ، او تا قبل از این در هیچ فیلمی بازی نکرده بود .

 

 

فیلم برداری سلام بمبئی بعد از هماهنگی ها و انتخاب بازیگران و همینطور هماهنگی گروه کارگردانی در هند با اخذ مجوز های لازم از دولت هندوستان در بمبئی آغاز شد . ۱۰ بهمن مصادف شد با اولین روز فیلم برداری سلام بمبئی و کاروان سلام بمبئی به هند رسیدند .

 

اوایل هفته جاری با قرایت آیاتی از قرآن کریم توسط محمدرضا گلزار در استودیویی در شهر بمبیی کلید خورد.

 

گلزار همچنین در مراسم افتتاحیه فیلم آیین ویژه هندی ها را به درخواست آنان به جا آورد.

این بازیگر در نخستن روز تولید مقابل دوربین حسن پویا رفت و سکانس های قطار شهری فیلمبرداری شد. گلشن گروور بدمن معروف سینمای هند نیز به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

 

 

بعد از حدود یک ماه دو بازیگر سرشناس سینمای بالیوود هم به سلام بمبئی پیوستند .

پس از حضور دیا میرزا و گلشن گروور بدمن معروف سینمای هند در پروژه سینمایی سلام بمئبی، پونا مدیلون و دالیپ تاهیل از دیگر بازیگران مطرح سینمای بالیوود نیز به اولین اثر مشترک سینمایی هند و ایران به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند. پونامدیلون و دالیپ تاهیل نقش مادر و پدر دیا میرزا در فیلم سلام بمبئی را ایفا می‌کنند.

 

 

این دو چهره هندی، در کارنامه کاری‌شان، نقش‌هایی را بازی کرده‌اند که بابت آن‌ها جوایز بین‌المللی هم کسب کرده‌اند؛ ضمن آنکه تاهیل علاوه بر حضور موفق در سینمای بالیوود، تجربه بازی در هالیوود را نیز دارد.

 

بعد از گذشت نیمی از زمان فیلم برداری خبر ها شوک جدیدی در مخاطبان ایجاد کرد ، شایلی همسر بنیامین بهادری نیز به مجموعه فیلم سلام بمبئی پیوست و به ایفای نقش مقابل بنیامین پرداخت .

 

او در این فیلم نقش دختر هندی را ایفا می کند همچنین ، شایلی مسلط به چند زبان زنده ی دنیا از جمله هندی است که تمام دیالوگ های فیلم را به زبان هندی ادا می کند . شایلی و بنیامین اخیرا زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند و نقشی آفرینی آنها در پروژه سینمایی سلام بمبیی برجذابیت این اثر سینمایی افزود .

 

 

در ۲۷ اسفند ۹۴ فیلمبرداری فیلم سینمایی سلام بمبیی در بالیوود به پایان رسید و عوامل این فیلم برای ضبط سکانس های باقی مانده، عازم تهران شدند محمدرضاگلزار، بنیامین بهادری، دیامیرزا ، پونام دیلون  و  دالیپ تاهیل در آخرین روز فیلمبرداری در هند جلوی دوربین رفتند تا آخرین سکانس ها نیز به پایان برسند و فیلم توسط سهراب خسروی تدوین شود . در تاریخ ۱۱ آذر ماه فیلم سینمایی سلام بمبئی اکران شد و رکورد ها را جا به جا کرد به طوری که در دومین روز اکران ۱ میلیاردفروش کرد .

 

صفحه مبوط به فیلم سلام بمبی در ویکی پدیا

 

 

دانلود رایگان فیلم سلام بمبی



خرید قانونی و دانلود فیلم



————————————-


[خرید فیلم با کیفیت ۴۸۰ – ۱۵۰۰ تومان ]

[خرید فیلم با کیفیت ۷۲۰ – ۱۸۰۰ تومان ]

[خرید فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ – ۲۰۰۰ تومان ]

[خرید فیلم با همه کیفیت ها ۳۰۰۰ تومان ]


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 665
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 1,027
  • بازدید سال : 5,102
  • بازدید کلی : 519,501